rozet

2/19/2015

KADINLAR PENİS BOYU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR

KADINLAR PENİS BOYU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR

kadın penis hakkında
Hangi erkek istemez ki büyük penisi, erkeğin özgüveni ve doyumsuz bir birliktelik için büyük penis önemli bir konu. Peki, erkek için bu kadar önemli olan penis boyu, hakkında kadınlar ne düşünüyor. Bunu hiç merak ettiniz mi? Bu sorunun cevabını merak edenler için. Kadınlara sormuşlar penis boyu önemli mi? internette bulduğum bu soruya verilmiş cevapları sizler için yayınlayacağım. . 
Penis boyu kadınlar için ne kadar önemli bu konu hakkında ne düşünüyorlar işte soru ve cevaplar. 

Sizce penis büyük mü olmalı küçük mü olmalı? 



Sibel Hanım: 

Tabi ki hiç tereddüt etmeden söyleyebilirim. Kesinlikle büyük olmalı, zaten küçük penis olayı bana çok komik geliyor.

Zehra Hanım:Büyük olmasını tercih ederim. Erkek sevişmesini bilmese bile penisin boyu ile durumu kurtarabilir.
Tuğba Hanım:Bu konuyu hiç düşünmedim fikrim yok. Ama büyük daha cazip gibi geliyor bana
Berna Hanım:Aslında büyük olması çok önemli değil ama çok sert olmasını isterim
Serap Hanım:Tabi ki penisin büyük olmasını isterim. Penisi küçük erkeklerde özgüven eksikliği oluyor. Yanımda yürürken dahi güven vermiyor.
Aynur Hanım:Benim için Boyu çok önemli değil. Güzel sevişirse benim için yeterli. Penisin Büyük olması acı verir. Fakat merakta etmiyor değilim.
Tülin Hanım:Erkek dediğin söz geçirebilmeli. Bilmem anlatabildim mi?
Sevda Hanım:Küçük penisten fazla bir şey bekleyemezsin. Büyük peniste ise gerektiğinde fazlasını alacağını bilirsin. Kesinlikle büyük olmalı diyorum.
Serap Hanım:Ben büyük olanı istemem. Çünkü canım acıdığında bütün konsantrem bozulur. Hem penisi büyük olan erkekler bencil olurlar. Kesinlikle istemem.
                                                                 (http://penisbuyutme0.blogspot.com.tr/)'dan alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder